יום שבת, 17 באוקטובר 2015

תבקשי משאלה...

"תבקשי משאלה," אומרת דנית כשהיא מושיטה לעברך עוגה בה דולק נר קטן בזמן הפסקת הקפה,
"אבל זו חייבת להיות משאלה בשביל עצמך, לא בשביל מישהו אחר!"

כל החיים שלנו אנחנו עסוקות בלשים את הצרכים והרצונות של אחרים לפני שלנו. אני לא יכולה לתאר כמה זה מרגש אותי כשאני רואה אשת עסקים מרימה את הטלפון באמצע שעור ואומרת "לא עכשיו, אני בשעור טלאים." או סבתא מרובת נכדים מספרת בגאווה ש"כל המשפחה יודעת שבימי רביעי בבוקר, אני עושה טלאים!"
זה כל כך חשוב לקחת את הזמן הזה לעצמך, להביע את המשאלה האחת הזאת בשבילך. אם עבודות טלאים הם מה נותנות לך את מרווח הנשימה הזה להתמודד עם החיים העמוסים שלך, את חייבת לעצמך וגם לאחרים את הזמן שאת צריכה בשביל לעסוק בזה. נטייה שלנו כחברה היא לחשוב שזהו מעשה אנוכי, אבל הסוד הקטן והמלוכלך הוא שכבוד עצמי, ודאגה לצריכים האישיים שלי, הם מה שנותן לי את הכוח שיש לי לתת מעצמי לאחרים.


יחס אישי ואווירה משפחתית הם הגורם מס' 1 שמביא חלק לא קטן מהאנשים לסטודיו של דנית. אפשר ללמוד לתפור בכל מיני מקומות בארץ, חלקם אפילו יותר קרובים לביתם של התלמידות שלנו משאנחנו נמצאות. אבל אין הרבה בתי ספר למבוגרים שמתייחסים אלייך ככה כשאת באה בחודש של יום ההולדת שלך.

אז תחשבי רגע טוב, קחי נשימה עמוקה ותביעי את המשאלה שלך מכל הלב.
אני מאחלת לך שהיא אכן תתגשם.

2 תגובות:

אשמח לתגובות!

לחצו על קישור "תגובות" למעלה ע"מ לקבל חלון כתיבה
שימו לב לסמן - הגב כ: "אנונימי" או "שם/כתובת אתר" לפני לחיצה על "פרסם"