יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

פינת "הכלים ארזנו" - מבט שונה על יצירתיות הקווילטרית

ישנם דברים שצריכים יותר מכתבה אחת, אז אני פותחת עוד פינה (בסוף יהיה לי חדר!) ובה אציין את הבחירות המעניינות של אמניות, כיצד לאחסן את כלי העבודה שלהן. זה מסוג הדברים שאנחנו בוחרים אולי לחשוב עליהם קצת פחות, כשאנחנו חושבים על תהליך היצירה של האמן. כולנו מתעניינות אילו בדים מישהי אחרת בחרה, באיזה סוג מילוי השתמשה והאם שכרה מישהו אחר בשביל עבודת התיפורים, אבל איך היא אורזת את כלי העבודה שלה? מה זה משנה?
ובכן, אני באה לומר שהצורה שבה את בוחרת לרכז את הכלים איתם את תופרת יכולה גם לומר דבר או שניים עלייך, לא פחות מיצירות הטלאים שלך!

קחו למשל את ארנה וקופסת הנעליים שלה:


נראה כאילו סתם הרימה את הקופסה הראשונה שמצאה בבית וזרקה פנימה את הדברים, נכון?
טעות. הקופסה הזו, ולא אחרת, משמשת אותה כי היא בדיוק באורך הנכון בשביל חלק מהכלים הקצת יותר גדולים שלה, בלי לתפוס יותר מידי מקום בתיק. יש פה מחשבה על יעילות מקסימלית של המיכל, שלא לדבר על הצבע הנחמד והרגוע.

דוגמה לבחירה יצירתית נוספת היא ארגז הכלים של דפנה:


מגדל קומות מתקפל, תאי חלוקה פנימיים, זה נראה סופר נוח לעבודה! הגוון הורוד הזוהר מאוד אופייני ומתאים לדפנה, ומוצא חן בעיניי הרעיון שיש מדף שלם מוקדש לחוטים שהיא אוהבת להשתמש בהם. קונסטרוקציה מדליקה ביותר.

עם נגיעה של אלגנטיות, האחרונה להיום זו הדס:


כשאנחנו משיגים דברים יפים שכאלה, בדרך כלל אנחנו לא יודעים מה בדיוק נעשה איתם בהתחלה. אני לא יודעת מה איתכן, אבל בדרך כלל אני, מרוב יראת כבוד למוצר המושקע, בסוף לא משתמשת בו לכלום כי שום דבר לא נראה לי יאה לו. אבל שום דבר הוא לא מעל עולם הקווילטינג, קופסה זו קופסה ובקופסה שמים דברים!

תגובה 1:

  1. גם אני אוהבת לראות את הקופסאות. כל אחת שונה... הדסה מזיקה כל פרוייקט בקופסת נעליים ורושמת על המכסה את ההוראות!

    השבמחק

אשמח לתגובות!

לחצו על קישור "תגובות" למעלה ע"מ לקבל חלון כתיבה
שימו לב לסמן - הגב כ: "אנונימי" או "שם/כתובת אתר" לפני לחיצה על "פרסם"